П`ятниця
03.05.2024
02:05
...
Національна дитяча гаряча лінія
...
Національна гаряча лінія
Форма входу
Категорії розділу
Критерії оцінювання в середній та старшій школі [2]
Критерії оцінювання в початковій школі [6]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Середня загальноосвітня школа № 5 ім.Г.Романової
Головна » Статті » Критерії оцінювання навчальних досягнень » Критерії оцінювання в початковій школі

Критерії оцінювання знань учнів початкової школи Я у світі

Я у світі

Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів

Рівень навчальних досягнень учня (учениці)

Бали

Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)

І рівень – початко­вий

1

Учень (учениця) розрізнює об’єкти вивчення серед інших і виконує окремі навчальні дії без усвідомлення мети роботи (за зразком, за детальною інструкцією).

Не виявляє інтересу до змісту діяльності.

І рівень – початко­вий

2

Учень (учениця) фрагментарно відтворює незначну частину матеріалу, має поверхові уявлення про об’єкт вивчення, особливо утруднюється в ситуаціях вибору й аргументації правильної поведінки, оцінки вчинків тощо, виявляє здатність до елементарного викладу думки.

Швидко втрачає мету практичної діяльності, часто відволікається.

Виявляє ситуативний інтерес до змісту діяльності.

 

3

Учень (учениця) відтворює менше половини навчального матеріалу. Віддає перевагу конкретному перелічуванню фактів, дій, вчинків, утруднюється аргументувати, робити висновки, узагальнення типу: так сталося, тому що…

Зазнає труднощів у засвоєнні абстрактних понять: добро – зло, доброзичливість, байдужість тощо.

Вибірково реагує на пізнавальний матеріал.

Уникає інтелектуальних зусиль в досягненні результату.

 

4

Учень (учениця) знає близько половини навчального матеріалу, утруднюється встановити зв’язки й залежності між явищами, спрогнозувати результат діяльності людини, вчинків своїх ровесників, ланцюжки походження речей тощо.

Може діяти відповідно до зорової опори, детальної інструкції.

Виявляє ситуативний інтерес до навчального змісту.

ІІ рівень – середній

5

Учень (учениця) розуміє основний навчальний матеріал, може хоча і неточно, відтворити конкретні факти, правила.

Утруднюється в оцінних судженнях, висловленні власної думки, ілюструванні правил прикладами.

Виявляє невпевненість у собі, в результатах своєї роботи.

 

6

Знає і розуміє основну суть навчального матеріалу.

Відповідь правильна, але недостатньо осмислена і переконлива.

Утруднюється робити узагальнюючі висновки на основі засвоєної конкретної інформації. Наприклад, розуміє неправильність вчинку літературного героя, але не може співвіднести з життєвими прикладами.

З допомогою вчителя може аналізувати, порівнювати, робити висновки, висловлювати оцінні судження.

Виявляє пасивність у застосуванні знань і умінь в змінених умовах, присутні дефектні установки в навчанні (підглянути, переписати).

 

7

Учень (учениця)правильно, логічно відтворює навчальний матеріал, підтверджує думку прикладами з власного життя, застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях; соціальна взаємодія, виконання тривалих (наприклад проектних завдань) потребують незначного стимулювання і підтримки.

ІІІ рівень – достатній

8

Обсяг знань в учня достатньо повний, він застосовує їх у стандартних ситуаціях, прагне встановлювати зв’язки й залежності між окремими явищами, фактами, загалом контролює власну поведінку.

Виявляє інтерес до соціальної тематики, ініціює різноманітні проекти, але не завжди активний у їх завершенні.

ІІІ рівень – достатній

9

Учень (учениця) вільно володіє навчальним матеріалом.

Прагне засвоювані цінності, норми поведінки застосовувати в змінених ситуаціях.

 

10

Володіє глибокими і міцними знаннями, шукає додаткову інформацію з інших джерел (книг, довідників тощо).

Виявляє стійкий інтерес до змісту й процесу навчальної діяльності.

Застосовує норми поведінки в змінених ситуаціях, оцінює такі самі прояви з боку інших.

ІV рівень – високий

11

Володіє узагальненими знаннями з предмета, користується додатковими джерелами інформації. Використовує їх для постановки й дослідження інших проблем.

Виявляє сприйнятливість до нових знань, випробовує різні шляхи для досягнення результату, прагне успіху.

Виявляє ініціативу в реалізації норм і правил поведінки в класі, спонукає до цього інших.

 

12

Учень(учениця) володіє дієвими знаннями, які охоплюють не лише конкретні факти, але й сутнісні характеристики, взаємозв’язки й залежності між явищами в сфері соціального життя (вчинок і наслідки, зв’язок між якістю праці і результатами тощо).

Прагне до самостійної постановки пізнавальної мети, ініціює нові ідеї, які втілює на практиці. Це можуть бути соціальні проекти “Як зробити наш район чистішим” або “Історії винаходів звичайних речей ” тощо.

Стимулює вияв громадської думки в класі, допомагає іншим.



Джерело: http://school5-dndz.at.ua
Категорія: Критерії оцінювання в початковій школі | Додав: Росток5_2012 (24.02.2016) | Автор: Адміністратор E W
Переглядів: 1149 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: