УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ ДІЄ
Формування та становлення громадянина держави відбувається через виховання особистості в шкільному середовищі. Школою громадської діяльності стає робота органів учнівського самоврядування. Вже п’ять років учнівською громадою керує шкільний парламент, який очолює президент. Зробити власний вибір учням пропонується через голосування. У 2015 році претендентами на цю посаду стали аж 8 учнів, тому їм було запропоновано декілька завдань, наприклад «Добра справа» ( робота у групі продовженого дня з малюками, чергування в їдальні та буфеті, робота в шкільному музеї, бібліотеці), підготовка класів до загальношкільного заходу «Проводи зими», «Дебати», «Лідер», а ще вони розробили «Вимоги для президенту ШУП». За кожне завдання кандидати отримували бали. І ось за підсумками суми цих балів залишилося два кандидати, між ними і розгорнулась основна боротьба. Плакати, листівки, відеороліки, виступи перед учнями, педколективом та проведення флешмобу в підтримку майбутнього президенту – все це входило до виборної компанії. В день голосування була створена комісія ( до її складу увійшли заступник директора, педагог – організатор, соціальний педагог, діючий президент школи та його заступник ( учні 11 класу), яка рахувала голоси. Право віддати свій голос мав кожний учень з четвертого по одинадцятий клас та педпрацівник школи.
15 квітня 2015 року в школі відбулася звітно – виборча конференція шкільного учнівського парламенту. У черзі денній конференції були: звіт членів парламенту про роботу 2014-2015 н.р., звіт старост класів, вибори членів ШУП, оголошення результатів виборів президента шкільного учнівського парламенту. Учні (голови комісій, старости) розповідали про свою роботу в 2014-2015н.р., найкращі були нагороджені Почесними грамотами. Наприкінці конференції оголосили підсумки виборів, з мінімальною різницею (164 -161) президентом став Салацинський Едуард, учень 9-Б класу. Він висловив подяку всім, хто підтримав його та пообіцяв виконувати чесно свої обов’язки. Його опонент Бондаренко Ольга, учениця 9-Б класу, очолила шкільний старостат. Всі учні, які були кандидатами на посаду президента школи будуть працювати у комісіях ШУП (євроклубі, прес-центрі, дисципліни та порядку, бібліотечній, раді музею школи, шкільному паблікові у соцмережі).
Це не гра, підлітки готуються до дорослого життя. У них формуються почуття патріотизму, активної громадської позиції, відповідальності за доручену справу. Мають спроможність реалізації творчих креативних рішень. Вони стають більш комунікабельні, розкуті - господарями школи. А саме головне вони стають справжніми ПАТРІОТАМИ школи, міста, держави.
О.Г.Беган, заступник директора з навчально-виховної роботи.
|