Неділя
05.05.2024
11:18
...
Національна дитяча гаряча лінія
...
Національна гаряча лінія
Форма входу
Категорії розділу
Шкільні події та свята [93]
Державні свята [14]
Бібліотечні заходи [15]
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Середня загальноосвітня школа № 5 ім.Г.Романової
Головна » 2016 » Березень » 30 » Педагогічна рада
08:03
Педагогічна рада

Засідання педагогічної ради №3

від 25.03.2016р.

Тема:

 Створення умов для реалізації індивідуальної траєкторії з метою формування успішної соціально адаптованої особистості

Доповідач                                   Беган О.Г.

Співдоповідачі: Лиса І.Г., Подворна Т.Р.,

Лук’янова Г.І., Рохліна Т.Ф.,

Пехотинська Р.Р., Шалаєва О.В.

Останнім часом на зміну колективізму, приходе  індивідуалізм, орієнтованість на особистість. Основна мета цієї роботи цілком співпадає з темою НПП, обласного та міського рівнів « Створення умов для реалізації індивідуальної траєкторії з метою формування успішної соціально адаптованої особистості». На першому етапі якого ми зараз знаходимося.

Так яким чином можливо створити умови для реалізації індивідуальної траєкторії з метою формування успішної соціально адаптованої особистості.

Суб’єкти навчально – виховної процесу є педагоги, діти, батьки, громадськість.

У ролі об’єктів виступають школа, суспільство, громадськість.

Я бачу декілька напрямків діяльності для досягнення мети.

  1. Підвищення освітнього рівня учнів.
  2. Покращення майстерності педагогів.
  3. Порозуміння батьківської громадськості з школою.
  4. Школа громадської діяльності.

Підвищення освітнього рівня учнів

Формування вмінь навчатися (отримувати знань).

Підвищення рівня навчальної мотивації.

Участь у предметних конкурсах, олімпіадах і т.п.

Дистанційне навчання.

 

Покращення майстерності педагогів.

Новітні методики та технології.

Здатність навчатися та впроваджувати нове.

Курси підвищення педагогічної майстерності, майстер – класи, вебінари.

 

Порозуміння батьківської громадськості з школою.

Благодійні комітети.

Піклувальні ради.

Батьківський актив.

 

Школа громадської діяльності.

Шкільне учнівське самоврядування.

Учнівські об’єднання

 

Розглянемо кожний компонент окремо.

Підвищення освітнього рівня учнів

Дистанційне навчання.                                                                                

 Сайт.

Формування вмінь навчатися (отримувати знань).            

  Система заохочень. Ввести номінацію ГШ «Кращий учень року», систему фінансового заохочення ( преміювання).

Підвищення рівня навчальної мотивації.                                                

  Низька, крім 10-А Бондаренко О., Власова Є., Москаленко Р., Кучменко О., Кучменко Ю., Іванчук Ю., 9-А Глоба О., Григорян А., 9-Б Кучеренко Т., Троїцька К., 8-А Мельник С., 8-Б Жоріна А., Пушкар Д.,  7-Б Чередніченко А., Кислинська П. та інші.

Участь у предметних конкурсах, олімпіадах і т.п.

Олімпіади – школа до 100 учнів, місто  до 30 ( 20 учнів  2 та більші олімпіади).

МАН – 4 ( Галашевський Г., Бондаренко О., Рязанова А.-2, Москаленко Р.)( географія, біологія, фізика).

Предметні конкурси – самий популярний «Олімпус» ( 147 учасників)( Подворна Т.Р., Шалаєва О.В., Лиса І.Г., Лукашова Р.О.), «Геліантус»( 7), « Кришталева сова»(12 (Горяінова С.В., Червяченко І.В.) та інші.

Позаурочні предметні заходи

2А,Б ( Кравець Ю.І., Приходько Т.О.) - ОЗ,

4-Б,В –КВК ( Шурай Н.М., Глоба Л.Й.),

8А,Б,6-10–(Червяченко І.В.) – історія: «Козацька вікторина», історичні газети.

7-10 – ( Беган О.Г., Савош Т.І.) – конкурс географічних кросвордів,

5-10 – ( Подворна Т.Р.) – Happy English, Helloing, предметний тиждень.

5-10 –( Рохліна Т.Ф., Нюшкова Л.В., Манусіс С.П.,Смоляр А.А.,

            Лукашова Р.О., Горєва Т.В.) – предметний тиждень.

5-10 –( Шалаєва О.В., Лиса І.Г.) – день укр. мови, день рідної мови, день народження Т.Г. Шевченка, конкурс читців, конкурс газет.

5-7 – (Бабенко І.В., Сірік А.В.)- ОЗ.

1-10 – (Беган М.О., Барабанова І.В., Кокалюк П.О., Воленко Д.В.) тиждень фізкультури та хореографії.

Предметні декади

+ природничо – математичних наук, англійської мови.

 Є недоліки початкової школи, ф-ри та хореографії, гуманітарних наук, оздоровчо – естетичного напрямку – невчасне планування та проведення заходів.

Покращення майстерності педагогів.

Новітні методики та технології.

НПТ «РОСТОК» - діяльнісний метод. Методичний «Лікбез» для вчителів початкової школи Синицька І.М..

 

Здатність навчатися та впроваджувати нове.

Освоєння ІКТ. Методичні щоденники, відвідування уроків колег. Друк у фахових виданнях.

 

Курси підвищення педагогічної майстерності, майстер – класи, вебінари.

Курси підвищення педагогічної майстерності Зарівняк О.І., Червяченко І.В., Подворна Т.Р., Беган О.Г., Лиса І.Г., Манусіс С.П., Лукашова Р.О., Синицька І.М., Барабанова І.В..

Тренінги Циба Т.М., Беган О.Г.,  Бабенко І.В., Барабанова І.В., Єхалова Л.В., Сірік А.В.,

Майстер – клас

Єхалова Л.В. у межах міста та області,

Пехотинська Р.Р.- для вчителів міста,

 вчителі початкової школи – для колег.

Вебінари – Смоляр А.А, Погрібна О.В., Сірік А.В., Савош Т.І., Шалаєва О.В., Лук’янова Г.І., Синицька І.М.

Вивчався досвід Синицької І.М..

Участь у Міжнародних форумах «Сучасні заходи освіти», «Інноватика в сучасній освіті» приймали участь у різних номінаціях роботи Єхалової Л.В., Смоляра А.А, Беган О.Г.. диплом І ступеню та «Золота медаль».

Порозуміння батьківської громадськості з школою.

Благодійні комітети – потрібно шукати та створювати.

Піклувальні ради – спроможні зацікавлені особи.

Батьківський актив - працездатний

 

Школа громадської діяльності.

Шкільне учнівське самоврядуванняШУП працює, а куратори не дуже.

Учнівські об’єднанняу межах ШУП :

Євроклуб – періодичність,

Сонечко – періодичність,

Рада музею – пасивна,

ЮІДР - пасивні,

ДЮП – пасивна,

екологічна агітбригада - періодичність,

«За здоровий образ життя» - пасивна.

 

+  Діти йдуть на контакт, якщо їм цікаво.

     Бажання реалізації мети. (шкільний паблик, хлопці «МS»,

     розважальні заходи Долгова О., Глоба О..

  • Ініціативність переважно з боку адміністрації.

 

ПРОЕКТ РІШЕННЯ:

  1. Відзначити позитивний досвід роботи школи при створення умов для реалізації індивідуальної траєкторії з метою формування успішної соціально адаптованої особистості.

Педагогічний колектив

  1. Розробити модель роботи школи з цього питання.

Методична рада школи,Беган О.Г.До квітня 2016 року

  1. Підготувати довідку з аналізом роботи педагогічного колективу школи про  реалізацію формування успішної соціально адаптованої особистості.

Беган О.Г.До травня 2016року

  1. Розглянути на засідання МО вчителів питання про реалізацію заходів першого етапу обласного НМП.

Керівники МОТравень 2016року

  1. Продовжувати роботу по реалізації НМП.

Педагогічний колектив2015-2020 роки

Категорія: Шкільні події та свята | Переглядів: 535 | Додав: Росток5_2012 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: