Створення умов для реалізації індивідуальної траєкторії з метою формування успішної соціально адаптованої особистості
Доповідач Беган О.Г.
Співдоповідачі: Лиса І.Г., Подворна Т.Р.,
Лук’янова Г.І., Рохліна Т.Ф.,
Пехотинська Р.Р., Шалаєва О.В.
Останнім часом на зміну колективізму, приходе індивідуалізм, орієнтованість на особистість. Основна мета цієї роботи цілком співпадає з темою НПП, обласного та міського рівнів « Створення умов для реалізації індивідуальної траєкторії з метою формування успішної соціально адаптованої особистості». На першому етапі якого ми зараз знаходимося.
Так яким чином можливо створити умови для реалізації індивідуальної траєкторії з метою формування успішної соціально адаптованої особистості.
Суб’єкти навчально – виховної процесу є педагоги, діти, батьки, громадськість.
У ролі об’єктів виступають школа, суспільство, громадськість.
Я бачу декілька напрямків діяльності для досягнення мети.
Підвищення освітнього рівня учнів.
Покращення майстерності педагогів.
Порозуміння батьківської громадськості з школою.
Школа громадської діяльності.
Підвищення освітнього рівня учнів
Формування вмінь навчатися (отримувати знань).
Підвищення рівня навчальної мотивації.
Участь у предметних конкурсах, олімпіадах і т.п.
Дистанційне навчання.
Покращення майстерності педагогів.
Новітні методики та технології.
Здатність навчатися та впроваджувати нове.
Курси підвищення педагогічної майстерності, майстер – класи, вебінари.
Порозуміння батьківської громадськості з школою.
Благодійні комітети.
Піклувальні ради.
Батьківський актив.
Школа громадської діяльності.
Шкільне учнівське самоврядування.
Учнівські об’єднання
Розглянемо кожний компонент окремо.
Підвищення освітнього рівня учнів
Дистанційне навчання.
Сайт.
Формування вмінь навчатися (отримувати знань).
Система заохочень. Ввести номінацію ГШ «Кращий учень року», систему фінансового заохочення ( преміювання).
Підвищення рівня навчальної мотивації.
Низька, крім 10-А Бондаренко О., Власова Є., Москаленко Р., Кучменко О., Кучменко Ю., Іванчук Ю., 9-А Глоба О., Григорян А., 9-Б Кучеренко Т., Троїцька К., 8-А Мельник С., 8-Б Жоріна А., Пушкар Д., 7-Б Чередніченко А., Кислинська П. та інші.
Участь у предметних конкурсах, олімпіадах і т.п.
Олімпіади – школа до 100 учнів, місто до 30 ( 20 учнів 2 та більші олімпіади).
Участь у Міжнародних форумах «Сучасні заходи освіти», «Інноватика в сучасній освіті» приймали участь у різних номінаціях роботи Єхалової Л.В., Смоляра А.А, Беган О.Г.. диплом І ступеню та «Золота медаль».
Порозуміння батьківської громадськості з школою.
Благодійні комітети – потрібношукати та створювати.
Піклувальні ради – спроможні зацікавлені особи.
Батьківський актив - працездатний
Школа громадської діяльності.
Шкільне учнівське самоврядування – ШУП працює, а куратори не дуже.
Учнівські об’єднання – у межах ШУП :
Євроклуб – періодичність,
Сонечко – періодичність,
Рада музею – пасивна,
ЮІДР - пасивні,
ДЮП – пасивна,
екологічна агітбригада - періодичність,
«За здоровий образ життя» - пасивна.
+ Діти йдуть на контакт, якщо їм цікаво.
Бажання реалізації мети. (шкільний паблик, хлопці «МS»,
розважальні заходи Долгова О., Глоба О..
Ініціативність переважно з боку адміністрації.
ПРОЕКТ РІШЕННЯ:
Відзначити позитивний досвід роботи школи при створення умов для реалізації індивідуальної траєкторії з метою формування успішної соціально адаптованої особистості.
Педагогічний колектив
Розробити модель роботи школи з цього питання.
Методична рада школи,Беган О.Г.До квітня 2016 року
Підготувати довідку з аналізом роботи педагогічного колективу школи про реалізацію формування успішної соціально адаптованої особистості.
Беган О.Г.До травня 2016року
Розглянути на засідання МО вчителів питання про реалізацію заходів першого етапу обласного НМП.